wtorek, 14 kwietnia 2015

Heeeejo <3 ;3 Nie było mnie długo bo muszę duuuużo poprawić rzeczy w szkole bo chora byłam :/ A więc o to aktualizacje z poprzedniego tygodnia:
Wielkanocna kontynuacja...
W tym tygodniu przedłużamy zabawę wielkanocną, z masą zabawy na ukończenie zadań dziennych i zdobycie super nagród. Udanego polowania!

American Quarter Horse
Koniec czekania! Trzy piękne maści całkowicie nowych American Quarter Horse pojawiły się w Jorvik - znajdziecie je w Forcie Pinta, Jodłowym Gaju oraz na Farmie Marleya. /br>
Piękny American Quarter Horse!
Piękny American Quarter Horse!

Nowe wyposażenie!
Masa nowych rzeczy wylądowała na półkach Jorvik City Plaza - wskoczcie do autobusu i sprawdźcie nowe wyposażenie.

Mamy nadzieję, że nowe konie Wam się spodobają. Życzymy Wam cudownego tygodnia!


Mi się mega podobają te aktualizacje a wam? :) Macie już swojego AQH? :D Ja mam :3 chwalcie się swoimi!
Jutro znowu aktualizacje :D
Do jutra kochani! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz